Печатна реклама

Печатната реклама е най-традиционната форма и може би най-използваната. Тя е лесно изпълнима чрез съвременните технологии и е много въздействаща, когато дизайнът е професионално направен. След определяне на цел и бюджет трябва да преминете към избора на подходящото печатно издание:

Флаери / Листовки

Рекламните флаери и листовки са сравнително евтино изделие, подходящи са за масово и бързо представяне на продукт или услуга в определени региони. С атрактивен дизайн и интересно съдържание може да пробудите голям интерес.

Дипляни

Дипляната е по-скъпо изделие. Оригинално сгъване и по-голямата площ за представяне я правят подходяща за рекламно послание или продукт, описан с по-голям обем информация и с по-голямо значение. Целта е получателят да запази изданието за по-продължително време и да влезе в употреба в точния момент.

Плакати / Постери / Афиши

Запомнящ се, достъпен, впечатляващ – такъв трябва да е всеки плакат. Важен е размера и посланието, целта на плаката не е просто представяне, а по скоро представяне по атрактивен начин, без излишна рекламна информация.

Каталози / Брошури 

Информацията трябва да е систематизирана, подредена и представена по лесно разпознаваем и разбираем начин. Това трябва да се постигне с всички възможни средства за визуализация: снимков материал, илюстрации, схеми, диаграми, таблици, йерархия в съобщенията и др..

Периодични издания

Периодично издание е, издание което се издава на определен период от време: всеки ден, всяка седмица, всеки месец, на 3/4/6 месеца или веднъж годишно. Най-важен елемент в проектирането е създаването първоначална структура – изграждането на така наречената мрежа/layout. Проектирането на темплейт е сложен и дълъг процес – информацията трябва да се категоризира и систематизира. Това трябва да се постигне с всички възможни средства за визуализация: снимков материал, илюстрации, схеми, диаграми, таблици, йерархия в съобщенията и др.. Този процес е един за всички видове периодични издания:

  • продуктови каталози;
  • промоционални брошури;
  • годишни отчети;
  • списания;
  • вестници и др.;

Всяко издание може да бъде изработено в два варианта – за производство и за уеб.

Календари

Календарите са на първо място сред фирмените подаръци. Многото им разновидности (календар-бележници, настолни, работни, тип “Пирамидка”, еднолистен, многолистов и др.) ги правят подходящи за всички групи хора. Планирането и изпълнението е в периода септември-декември.

Менюта

От класически до свръх модернистични менютата придават атмосфера и настроение навсякъде. Презентация, описание и цена – това са най-важните компоненти, без излишни рекламни текстове и послания.

Етикети и Опаковки

Уникална форма и дизайн ще представят всеки продукт по подходящ и запомнящ се начин.

Сувенири 

Всички сувенири могат да бъдат брандирани с вашето лого по съответната технология:

  • рекламни чаши, запалки, подложки и др.;
  • пишещи средства – химикалки, моливи, луксозни писалки, комплекти и др.;
  • текстилни изделия – тениски, шапки, шалове, чанти и др.;
  • бележници, тефтери и др..

Материали за конференции

  • CD-R (с пълноцветен печат) със записани на тях в електронен вид презентации или други материали за нуждите на участниците;
  • Обложки за CD-R;
  • банери;
  • баджове.

Изброените печатни материали могат да бъдат с различни размери, форми, хартия, цветност; различни довършителни операции – преге, частичен лак, голд печат, ламинат и др.

За повече информация за печатна реклама може да намерите в нашето Портфолио или ни изпратете запитване!