SIMURG – лого и фирмен стил

SIMURG – лого и фирмен стил

SIMURG – лого и фирмен стил

Лого и фирмен стил за SIMURG Consyltancy / СИМУРГ Консулт – медицински консултант.

Идея

Самата история на птицата Симург (Simurg) е толкова завладяваща и изпълнена с мистика, че веднага грабна вниманието ми и ме потопи в една безкрайно различна култура. Повече за птицата Симург може да прочетете тук.

Тези митични същества те хващат и не те пускат докато не намериш начин да ги опитомиш… така се чувствах докато навлизах в детайлите на този различен проект.

История

Симургът се отличава силно с персийската митология и с редица велики епични поеми на персийската литература. Смята се, че е смес от паун, грифон и лъв, символизиращ обединението на небето и земята.

В своята епична поема „Конференцията на птиците“ Фаридудин Атар описва как милиони птици са търсили своя съвършен цар, великата птица Симург. Много от птиците са били убити по време на изпитанията си в търсене на Simurg – изкачване на високи върхове и потапяне в тъмни долини, както и борба със собствените си съмнения и страхове.

В края на търсенето си остават само трийсет птици, за да стигнат до портите на двореца Симург. Всички излизат на трона или маснад, който е описан като седалище на Величеството и Славата. Тронът обаче остава празен и няма никакъв знак за Симурха. Тогава става ясно на птиците, чрез вътрешно сияние, което се разпространява чрез всички тях, че те заедно съставляват Присъствието на Симурха и че Симургът е просто тяхното съвместно присъствие. Буквален превод на Симург е “Тридесет птици”.

Лого и логотип

Логото и логотипа които създадох не пресъздават буквално митологията, но взех най-същественото, а то е трансформацията и обединението.

Трансформацията е пресъздадена чрез превръщане на главната буква S в птица, така обединяваме двата образа и създаваме един елемент.

Основното усещане на графичният знак е за сигурност, стабилност и баланс, качества нужни на новия клиент да се почувства в сигурни ръце. Когато се отнася за медицина и здраве, това е от първостепенна важност. Към тези уравновесяващи качества добавихме огненият цвят, за да покажем устрем, хъс и силна вътрешна мотивация.

Фирмен стил

До момента създадохме:

  • Лого и Логотип.
  • Цветна гама включваща варианти в черно, бяло, сиво, чист цвят и градиент.
  • Базова фирмена идентичност.
  • Фирмен печат.

За повече информация посетете нашето Портфолио или ни изпратете запитване!