Our Blog

Въпреки бума на непечатните рекламни кампании, една добре проектирана дипляна все още остава крайъгълен камък на много маркетингови кампании. Дипляните ще ви помогнат да се представи добре съответната информация на клиенти, в чиито ръце за първи път попада информация за Вас и вашите продукти. При „първият контакт“ искате да бъдете сигурни, че ще направите отлично първо впечатление. Как обаче една дипляна да се възприема като нещо ценно и да бъде запазена от потребителя, а не като нещо, което веднага ще бъде захвърлено в следващото кошче?

Дизайн и още нещо.

Креативният дизайн е важен, когато става въпрос за продажба на продукти и услуги, истинската функция на добре проектирана дипляна е да представи ясно послание на важна информация в удобен за хващане и четене размер. Направете всичко това, като като заложите на приятен дизайн и функционалност и имате дипляна – победител!

Простота. Чистота. Организираност.Не елементарно, нали? Вашите клиенти няма да отделят време да „ровят“ из затрупана с информация дипляна. Да поддържате дизайна чист, а посланието ясно е изключително важно!

Една отлично проектирана дипляна, трябва да включва следното:

  1. Чисто и приятно оформление. Да – празното пространство наистина е важно. То дава „въздух“ и възможност информацията да бъде възприета по-бързо.
  2. Подходящ шрифт. Избора на правилният шрифт винаги ще играе важна роля в дизайна, дори в по-скромни обстоятелства. Това е моментът, когато графичният дизайнер може да ви помогне. Те се занимават с различни клиенти, всеки с различна тема и да знаят кога и къде да се използват различните шрифтове и къде има нужда от подчертаване, за да се засили си основното съобщение.
  3. Маркирайте ползи, оферта, призив за действие, уникалност. Много брошури показват продуктови характеристики – но клиенти се интересуват от ползите. Преврнете вашите силни страни в ползи за клиента. Това е, което прави вашата дипляна подходяща за всеки клиент. Дори ако вашата дипляна има предимно информационен характер, трябва да има ясен призив за действие. Например „как да се свържат с вас за повече информация“.
  4. Запазете един стил за всички ваши дипляни. Ще кажете, че няма разнообразие, и сигурно ще сте прави, но не това е нашата цел, не и да я постигнем по този начин. Единният стил, състоящ се от един формат и темплейт за дизайна, ще ви отличи от всички търговски марки на пазара.

Форми и размери.

Най-често, дипляната не се ограничава до един лист, отпечатан и от двете му страни. Тя може да съдържа няколко страници:

Дипляна с една сгъвка (4 страници)

Съдържа лице, гръб и един разтвор информация с две позиции. Подходящ вариант за описание на услуги, дейност или до два продукта.

Дипляна с две сгъвки (6 страници)

Съдържа лице, гръб, допълнителни две страници и разтвор с информация с три позиции. Бизнес или продуктово ориентирана, не е важно, по-важен е вида и подредбата на информацията.

Вижте една такава дипляна, която е част нашето Портфолио.

Дипляна с три сгъвания (8 страници)

В зависимост от начина на сгъване имате различни площи за описание. Има възможност за създаване на йерархия на съобщенията и прецизна организация на представените продукти

Дипляна с три и повече сгъвания (8+ страници)

Имате много информация, различна по важност. Използвайте този тип дипляна, вместо малък каталог или брошура.

Разгледайте следващата схема и изберете вашия вид дипляна:

Дипляна - видове

Като графичен дизайнер, моята цел е да уловя духа на вашата компания, продукт или услуга и да гарантирам, че вашата дипляна се чете лесно, има приятен външен вид ѝ основната функция е да информира целевата аудитория.

Не забравяйте, че една отпечатана дипляна лесно може да се превърне в електронна и да я публикувате на своя уеб сайт или да я изпращате по електронна поща.

Йоана Христова

Вашият коментар...